Korektel s.r.o. je společnost, která svým zákazníkům poskytuje optimalizaci telekomunikačních služeb. Navrhli a vytvořili jsme informační systém, které sleduje celý životní cyklus klienta. Naše řešení umožňuje shromažďovat a vyhodnocovat data z jednotlivých oddělění související s obchodním modelem zadavatele.
Modul pro správu a import zákazníků
Stěžejní součást informačního systému, správa a import zákazníků se kterými se v systému dále pracuje. U každého zákazníka jsou evidovány zejména následující údaje - status z call centra, přiřazený obchodní zástupce, poznámky, úkoly k němu vztažené, smlouvy a další atributy.
Call centrum
Modul pro pracovníky call centra slouží pro ukládání výsledků telefonátů a evidenci schůzek obchodních poradců se zákazníky formou úkolů. Modul funguje pomocí filtrovatelného seznamu.
Kalendář
V kalendáři se na časové ose přehledně zobrazují schůzky obchodních zástupců. Jednak pracovníkům call centra, kteří mají přehled o volných termínech jednotlivých OZ a mohou tak nabízet volné termíny zákazníkům. A jednak obchodním zástupcům samotným, kteří mají přehled o svém denním programu po hodinových blocích.
Provize
Na základě dat vkládaných do systému jsou jednotlivým pracovníkům vypočítávány odměny formou proviz dle zadaného algoritmu.
Synchronizace s bankou
Systém je napojený na banku a hlídá částky a data splatnosti očekávaných plateb dle dat zadaný ve smlouvách u zákazníků.
Intranet
Intranet slouží pro zveřejňování interních intormací mezi jednotlivými zaměstnanci formou CMS.
Zajímavosti
Velké množství dat
V systému je v současné době značené množství dat, řádkově stovky tisíc zánamů. Abychom zachovali rychlost systému a odezvy na akce uživatele bylo nutné vytvořit systém cache. Uživateli se tak zobrazují již předpočítaná data a výrazně se zvýšil komfort používání systému.
Sjetina schůzek
Obchodním poradcům je každé ráno zaslán na email jejich denní program, který je vygenerován na základě dat uložených call centrem. Krom základních informací jako je datum, čas a iniciály zákazníka je vygenerován náhled na mapu s místem schůzky pro snažší orientaci v neznámém prostřední.
Import zákazníků
Vzhledem v velkému objemu dat v jednotlivých importech, který zvládne najednou nahrát až 100 000 zákazníků bylo nutno vytvořit systém, který by zátěž rovnoměrně rozdělil a data nevkládal najednou. Proto jsme vytvořili mezikrok. Data ze souboru se uloží do dočasného úložiště a jednotlivý uživatelé jsou do systémů vkládání v dávkový intervalech po cca 50 záznamech. Tento mechanismus již probíhá automaticky na pozadí. Z pohledu uživatele je tedy import 100 000 zákazníků otázkou několika sekund, poté může zavřít prohlížeč a vše za něj řeší již server.