Příklady použití
Řízení týmů, úkolování
modul funguje v modu týmové práce, kdy můžete přidělovat úkoly související se zakázkou či projektem
Helpdesk, podpora
modul funguje v modu helpdesku či podpory a je možné zapojit do procesu i operátory helpdesku
Výhody
- Systém jako další člen týmu, který eviduje, úkoluje a připomíná
- Úkoly celé firmy na jednom místě
- Zlepšení procesu vyřizování úkolů - možnost jejich sledování a dohledu
- Zlepšení informovanosti
Klíčové funkce
Klíčové funkce
- Úkoly, jejich kategorizace a filtrování
- Operátor řídící frontu úkolů, více operátorů, více front úkolů
- Požadavky do helpdesku lze libovolně členit a jednotlivé části helpdesku doplnit o specializované informace, odkazy do FAQ/WIKI/KB (na řešení známého problému)
- Výkaz práce – timetracking – pracovníci evidují čas strávený na jednotlivých činnostech
- Přílohy - Možnost nahrávání příloh k úkolům
Vlastnosti
- Každý vidí seznam svých úkolů a případně provázanost se zakázkou
- Upozornění na přidělený úkol emailem, připomenutí termínu
- Komentáře k úkolům
- Možnost svázání úkolu s konkrétní firmou z CRM
Tento systém slouží k úkolování v rámci firmy, týmů a obecně tam, kde již klasická komunikace a úkolování e-mailem naráží na svůj technologický strop.
Oproti emailu systém udržuje všechny informace pohromadě - konzistentně - na jednom místě, spojí je s informacemi z evidence zákazníků (CRM modulu), modulu řízení projektů a obchodních případů, eviduje náročnost a je schopen poskytovat výstupy pro fakturaci a interní výhodnocování výkonnosti. Zároveň umí veškeré informace zasílat všem zainteresovaným pracovníkům i do e-mailu.
Funkční proces aplikace (mod helpdesk)
- Systém počítá s organizační strukturou Firmy (či jednotlivé pobočky) - zaměstnanci, vedoucí, ...
- Kdokoliv má možnost vytvořit požadavek
- Každý založený požadavek se zařadí do výpisu požadavků a jejich stavů, který vidí také všichni kolegové
- Na základě vytvoření požavku je přidělen operátor požadavku, který vytvoří úkol a přidělí řešitele
- Vytvořený úkol je postoupen k samotnému řešení, je možné jej komentovat, postupovat, označit za hotové schválit jako ukončené. Jednotlivé typy eskalace je možné na míru upravit
FironBox
Zadávání úkolů e-mailem
Úkoly je možné vytvářet a zadávat e-mailem na určenou e-mailovou adresu v systému. Úkol se po té automaticky nahraje včetně všech přoložených příloh a je schopen se sám přiřadit ke konkrétnímu zákazníkovi či konkrétní zakázce v systému.
Reference
Intranet lékáren Klient: Lékárny Dr. Max
Pro největší síť lékáren v České republice jsme připravili intranetové řešení, které pomáhá...
Zobrazit detail