Úvod » Řešení » Hotové aplikace » Stížnosti

Stížnosti

Elegantně a profesionálně podchytíte sběr zpětné vazby od Vašich klientů. Vhodné pro pobočkové sítě. Klient si pohodlně a adresně vybere pobočku i oblast problému. Modul vše ukládá, eviduje statistiky a propojením s helpdeskem můžete problém i dále postoupit k řešení.

Klíčové funkce

  • Sběr zpětné vazby od veřejnosti
  • Umožňuje eskalaci stížnosti
  • Navazuje na úkolování, skupiny a uživatele (Lidé a firmy) a pozice uživatelů
  • Vytváří statistiky stížností a umožňuje jejich export pro další programy
  • Vazba na seznam poboček

Výhody

  • Sběr zpětné vazby provádíte centrálně

  • Možné napojení na helpdesk

  • Urychlení procesu vyřízení stížnosti

  • V kritický moment jsou Vaši zákazníci profesionálně odbaveni
  • Možné propojit s mapovým modulem pro lepší orientaci zákazníka

Funkční proces aplikace

  1. Klient zadá stížnost, protože mu byl prodán lék za jinou cenu než uvedenou akční.
  2. Stížnost putuje k zodpovědné osobě. Ta rozhoduje, co se stížností dále:
    • Je neoprávněná – ukončuje ji.
    • Je oprávněná a lze na ni ihned odpovědět.
    • Je oprávněná, ale je zapotřebí další šetření.
  3. Klientovi je odeslán e-mail s výsledkem řešení stížnosti.
  4. Pokud není spokojen, celý cyklus se opakuje. Zaznamenává se návaznost stížností.
  5. Ke každé kategorii lze přidat nápovědu řešení a mustr odpovědi. Lze tak rychleji a efektivněji odbavovat časté dotazy či stížnosti s profesionálně nastaveným standardem.
  6. Ze stížnosti vytvořit úkol pro interní řešení. - úkol pak využívá funkcí modulu Heldpesk a úkolování (link), který je opět podchycen systémem a zajistí se tak kontrola o vyřešení dané stížnosti

Reference

Intranet lékáren

Klient: Lékárny Dr. Max

Pro největší síť lékáren v České republice jsme připravili intranetové řešení, které pomáhá...

Zobrazit detail
Máte zájem o Firon, nebo potřebujete poradit? Napište nám nebo +420 607 593 249

Working...