Klíčové funkce
- Sběr zpětné vazby od veřejnosti
- Umožňuje eskalaci stížnosti
- Navazuje na úkolování, skupiny a uživatele (Lidé a firmy) a pozice uživatelů
- Vytváří statistiky stížností a umožňuje jejich export pro další programy
- Vazba na seznam poboček
Výhody
-
Sběr zpětné vazby provádíte centrálně
-
Možné napojení na helpdesk
-
Urychlení procesu vyřízení stížnosti
- V kritický moment jsou Vaši zákazníci profesionálně odbaveni
- Možné propojit s mapovým modulem pro lepší orientaci zákazníka
Funkční proces aplikace
- Klient zadá stížnost, protože mu byl prodán lék za jinou cenu než uvedenou akční.
- Stížnost putuje k zodpovědné osobě. Ta rozhoduje, co se stížností dále:
- Je neoprávněná – ukončuje ji.
- Je oprávněná a lze na ni ihned odpovědět.
- Je oprávněná, ale je zapotřebí další šetření.
- Klientovi je odeslán e-mail s výsledkem řešení stížnosti.
- Pokud není spokojen, celý cyklus se opakuje. Zaznamenává se návaznost stížností.
- Ke každé kategorii lze přidat nápovědu řešení a mustr odpovědi. Lze tak rychleji a efektivněji odbavovat časté dotazy či stížnosti s profesionálně nastaveným standardem.
- Ze stížnosti vytvořit úkol pro interní řešení. - úkol pak využívá funkcí modulu Heldpesk a úkolování (link), který je opět podchycen systémem a zajistí se tak kontrola o vyřešení dané stížnosti
Reference
Intranet lékáren Klient: Lékárny Dr. Max
Pro největší síť lékáren v České republice jsme připravili intranetové řešení, které pomáhá...
Zobrazit detail