Klíčové funkce
Podpora nově založených poboček
zaškolení a uvedení zcela nového personálu
Podpora při změnách firemních procesů, rebrandingu
pružnější a rychlejší zavedení nových pravidel
Adaptace převzatých poboček
rychlejší adaptace poboček z převzaté firmy
Nástroj pro top management
snížení náročnosti samotného zpracování dat, pracujete přímo z výstupy a ihned můžete pracovat na samotném vyhodnocování dat, poboček, vyhodnocování výstupů
Nástroj pro pracovníky
centralizované zadávání vstupů, zkrácení procesu, komfort
Vlastnosti
- Minimalizace nákladů na školení, přivětivé uživatelské rozhraní
- Aplikace se přizpůsobuje zákazníkovi, nikoliv zákazník aplikaci
- Flexibilita aplikace
- Na míru implementovány procesy Vaší společnosti
- Uživatelská kontrola nad podobou formulářů pro sběr dat
- Základní analytické nástroje ihned k dispozici
- Export dat
- Digitalizace a centralizace papírových dokumentů, jejich formalizace a z toho plynoucí obrovké benefity - různorodé výstupy a pohled na problém z různých stran v podstatě okamžitě, živé sledování vývoje, …
Funkční proces aplikace
- Firma kupuje či buduje nové pobočky, které chce adaptovat - přizpůsobit svým interně nastaveným procesům.
- Vedení organizace přiřazuje zaměstnance k pobočkám
- Uživatelé v 6 rolích navštíví pobočku cca 15x a zadávají data související s jejich kroky
- Tento proces je aplikací podchycen, kontrolován a vyhodnocován
- Jednotliví aktéři jsou informování formou notifikací, tedy unifikovaným modulem, který využívají i další části IS.
Reference
Call centrum Klient: Korektel s.r.o.
Korektel s.r.o. je společnost, která svým zákazníkům poskytuje optimalizaci telekomunikačních...
Zobrazit detail