Úvod » Řešení » Individuální vývoj » Jak postupujeme

Jak postupujeme

Při realizaci všech projektů postupujeme precizně a postupně. Dbáme na důkladnou přípravu, analýzu a zpracování projektu, chyby by nás dohnaly později. To nechceme :)

Zaujal vás náš informační systém Firon? Kontaktujte nás.
Napište nám nebo +420 607 593 249
1
Konzultace ZDARMA

Vše začíná konzultacemi, kdy zjistíme, zda a jak jsme schopni Vám vyhovět a doporučit vhodné řešení. Výsledkem této etapy je stav, kdy klient zná odhad ceny i termínu a kroky potřebné ke stanovení finální ceny – tu určí projekt.

2
Analýza

U složitějších systémů je vždy nutné sestavit detailní popis díla – projekt – díky popisu projektu má klient i my jistotu, že mluvíme o stejném cíli. Je možné stanovit přesnou finální cenu i termín. Přesně jsou popsány procesy, funkce a formou wireframů i podoba aplikace. S takto sestaveným projektem může klient poptat více potenciálních dodavatelů.

3
Realizace

V této etapě provedeme nasazení systému a jeho nastavení, případně zakázkově realizované části aplikace. V případě potřeby s Vámi konzultujeme provedení. Z Vaší strany budou zapotřebí finální data, se kterými chcete od začátku pracovat a mají být do systému naimportována (mohou to být seznamy klientů, smluv, obchodních případů, zaměstnanců apod). 

4
Školení

Proškolíme Vás v používání aplikace a získáte manuály. Podoba školení, místo a rozsah školení – vše je součástí smlouvy.

5
Pilotní a ostrý provoz

Aplikace je nejprve v rámci pilotního provozu zpřístupněna vybranému vzorku uživatelů, na kterém proběhne ověření celého díla. Zjistíte, zda Vám vyhovuje systém, jak je nastaven. Je to příležitost pro Vás si ověřit, zda celý plán funguje, jak jste zamýšleli. To vše ještě před tím, než je do systému zapojena celá Vaše firma.
Ostrým provozem slavnostně začínáte používat systém a věříme, že Vám pomůže řešit Vaše každodenní rutiny.

6
Podpora a péče

Nasazením informačního systému naše spolupráce nekončí. Jsme připraveni Vám poskytnout podporu provozu aplikace – ať již formou podpory uživatelům nebo správcům, případně i doplnění nebo úpravu aplikace dle nově zjištěných požadavků. Podobu podpory a její rozsah si společně dohodneme formou smlouvy o podpoře a údržbě aplikace – v ní je stanoven rozsah prací, hodin, reakční doba a další důležité atributy. Naším zájmem je, abyste byli s aplikací (a spoluprácí s námi obecně) spokojeni.

Máte zájem o Firon, nebo potřebujete poradit? Napište nám nebo +420 607 593 249

Working...