Úvod » Řešení » Hotové aplikace » CRM systém

CRM systém

Všechny Vaše klienty, leady, kontakty a smlouvy budete mít pod kontrolou.
Informace máte dostupné na jednom místě.

Klíčové funkce

Statisíce klientů
v systému
Řízení obchodních
procesů
Moduly statistik
Importní
mechanismy
Dokumenty
po ruce

Příklady použití a výhody

Vedení zákaznické evidence

informace o vašich obchodních kontaktech přehledně na jednom místě

Správa a komunikace se zákazníky

onec zatoulaných emailů, průběh celé komunikace s vašimi 
zákazníky online

Vedení zákaznické evidence

konec zatoulaných emailů, průběh celé komunikace s vašimi 
zákazníky online

  • Přehledné sledování obchodních případů
  • Zefektivnění obchodních procesů a s tím související snižování nákladů
  • Zvyšování spokojenosti a veřejnosti zákazníků
  • Informační provázanost s ostatními moduly systému FIRON (TM, DMS, CMS)
  • Možnost přístupu k datům odkudkoliv
  • Záloha a bezpečnost dat v systému

Evidence zákazníků, možnost vyhledávání a filtrování seznamu klientů

Přehled zákazníků můžete filtrovat, řadit, operativně upravovat a kategorizovat. Nastevný filtr si můžete uložit a nastavit jako výchozí pohled na seznam zákazníků.

Kontakty můžete exportovat a využít v jiném programu či agendě - nejste tak odkázáni jen na možnosti systému Firon.

Detail zákazníka

V detailu zákazníka máte k dispozici všechny důležité údaje o firmě a dále:
 
  • přehled zakázek, projektů či obchodních případů
  • kontakty zákazníka
  • historii komunikace a dokumenty zákazníka

Vedení zákázek, obchodních případů

U každého zákazníka můžete evidovat obchodní případy, smlouvy a zakázky. Každý funguje samostatně, evidujete finance, strávený čas, dokumenty a umožníte týmu kontrolovat celý proces odbavení. Více v řízení projektů.

Detail obchodního případu - zakázky

V detailu zakázky či obchodního případu můžete v týmu komunikovat. Sledovat milníky, úkoly i strávený čas zakázky. Snadno se dostanete na detail klienta. Každý případ má svého manažera (vedoucího případu - projektu) a sami vyberete členy týmu, kteří k danému projektu mohou přistupovat.

Zaujal vás náš informační systém Firon? Kontaktujte nás.
Napište nám nebo +420 607 593 249

CallCentrum

Do systému je také možné integrovat mini-callcentrum připravené přímo pro systém FironCRM.

  • databáze klientů
  • poznámky a status klienta
  • odložení klienta na později
  • statistika úspěšnosti hovorů
V případě potřeby je možné provést integraci callcentra třetích stran.

Reference

Systém pro finanční poradce

Klient: Global Investment Planners, s.r.o.

Systém pro podporu broker-poolu umožňující našemu klientu poskytnout podporu všem svým klientům...

Zobrazit detail
Máte zájem o Firon, nebo potřebujete poradit? Napište nám nebo +420 607 593 249

Working...