Klíčové funkce
- Sestavení kontrolního protokolu - jeho otázek a forem odpovědí
-
Možnost určit pravidelnou periodicitu
-
Potvrzení vedoucím pobočky a manažerem-kontrolorem
-
Built-in statistiky, přehledy, výstupy, exporty
- Napojení do určených databází a export výsledků do systémů třetích stran pro další analýzu
Vlastnosti
- Návaznost minulých protokolů, jejich odpovědi, úkoly, poznámky, ...
- Každý kontrolní list může být vyplněn v určitém intervalu
- Manažer má k dispozici své vlastní individuální listy
- Přehledné zobrazení všech vyplněných protokolů
- Možnost verzování v čase, zachovávání návaznosti
- Zobrazení průřezových statistik
Kontrolní listy lze též fixovat na pobočku, aby bylo potvrzeno, že se protokol zhotovil na místě, a kontrola fakticky proběhla.
Funkční proces aplikace
- Kontrolní listy slouží k pravidelné kontrole pobočkové sítě - sbírá data z jednotlivých poboček, která následně umožňuje vyhodnocovat jednotlivě, za celé regiony. Data lze získávat opakovaně po více období (časovou periodu si můžete zvolit - týdně, měsíčně, ...).
- Data získáváte formou dotazníků pro jednotlivé pobočky, které vyplňuje vedoucí pobočky. Následně získané informace vyhodnocují regionální ředitelé, potažmo ředitel provozu. Ti také určují podobu dotazníků, které si mohou sami vytvořit.
- Systém podává set automatizovaných analytických výstupů-pohledů a též umožňuje data exportovat pro další analýzu například v Excelu.
Reference
Intranet lékáren Klient: Lékárny Dr. Max
Pro největší síť lékáren v České republice jsme připravili intranetové řešení, které pomáhá...
Zobrazit detail