Úvod » Řešení » Hotové aplikace » Inventury

Inventury

Efektivně rozvrhnete čas auditorů, zpracujete nedostatky v provedených inventurách a vyhodnotíte kvalitu práce poboček i auditorů-kontrolorů.

Klíčové funkce

Centralizovaná správa inventury pro management

Nástroj pro správu auditorů

Roční plánování inventur

Nástroj pro top management

správa zaměstnanců, poboček, vyhodnocování výstupů

Nástroj pro pracovníky

centralizované zadávání vstupů, zkrácení procesu, komfort

Vlastnosti

  • Minimalizace nákladů na školení, přivětivé uživatelské rozhraní

  • Flexibilita aplikace
  • Aplikace se přizpůsobuje zákazníkovi, nikoliv zákazník aplikaci
  • Digitalizace a centralizace papírových dokumentů, jejich formalizace a z toho plynoucí obrovké benefity - různorodé výstupy a pohled na problém z různých stran v podstatě okamžitě, živé sledování vývoje, …
  • Data z jednotlivých poboček se scházejí na jednom místě

Funkční proces aplikace

  1. Hlavní auditor přiřadí auditory k jednotlivým pobočkám
  2. Pobočka plánuje svou inventuru a auditor si pak může svůj čas efektivně rozvrhnout při plánování fyzické návštěvy a provedení auditu na pobočkách
  3.  6 uživatelských rolí vyplňuje údaje o inventurách, systém vyzve potřebné uživatele k interakci skrze notifikační centrum

Reference

Intranet lékáren

Klient: Lékárny Dr. Max

Pro největší síť lékáren v České republice jsme připravili intranetové řešení, které pomáhá...

Zobrazit detail
Máte zájem o Firon, nebo potřebujete poradit? Napište nám nebo +420 607 593 249

Working...