Klíčové funkce
Centralizovaná správa inventury pro management
Nástroj pro správu auditorů
Roční plánování inventur
Nástroj pro top management
správa zaměstnanců, poboček, vyhodnocování výstupů
Nástroj pro pracovníky
centralizované zadávání vstupů, zkrácení procesu, komfort
Vlastnosti
-
Minimalizace nákladů na školení, přivětivé uživatelské rozhraní
- Flexibilita aplikace
- Aplikace se přizpůsobuje zákazníkovi, nikoliv zákazník aplikaci
- Digitalizace a centralizace papírových dokumentů, jejich formalizace a z toho plynoucí obrovké benefity - různorodé výstupy a pohled na problém z různých stran v podstatě okamžitě, živé sledování vývoje, …
- Data z jednotlivých poboček se scházejí na jednom místě
Funkční proces aplikace
- Hlavní auditor přiřadí auditory k jednotlivým pobočkám
- Pobočka plánuje svou inventuru a auditor si pak může svůj čas efektivně rozvrhnout při plánování fyzické návštěvy a provedení auditu na pobočkách
- 6 uživatelských rolí vyplňuje údaje o inventurách, systém vyzve potřebné uživatele k interakci skrze notifikační centrum
Reference
Intranet lékáren Klient: Lékárny Dr. Max
Pro největší síť lékáren v České republice jsme připravili intranetové řešení, které pomáhá...
Zobrazit detail